simsjön.

Hej!
Det är sol idag, och rätt varmt. Så gött.
Jessie ringde och väckte mig imorse och sa att Hanna och KG skulle komma och hämta mig snaimage177rt för vi skulle till simsjön. Jag klädde på mig åt frukost och åkte iväg. Det blåste rätt mycket ute i simsjön men vi hade det trevligt iaf. Det har jag alltid med mina tjejer :)

Igår var det jobb som sagt, och jag jobbade nog i 13 timmar igår. På kvällen var det svinmycket att göra och jag och Cintia sprang runt och serverade dricka och mat. Men vi hade svinkul iaf och vi bara skrattade. Mitt i allt så gick strömmen, hela Mingus släktes. Jag, Cintia och Emil hade ingen anning vart proppskåpet fanns. Men de löste sig, givetvis.
Jag var hemma vid halv två. Då var Björn hemma hos mig. Myyys! Honom har jag saknat :)

Nu ska jag göra iordning mig, för nu är det jobb ikväll igen. Sen är jag lite ledig och det ska bli skönt. Det ska tydligen bli bra väder så.
Peace.


Kommentarer
Postat av: Catherine

tacktack o du va grymt söt, vadå perfekta ögon?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback