regninga fredag.

Det reeeeeeeeeeeeeeeeeeegnar för ovanligthetens skull i Falköping. Och jag har ett jäättelångt hål. Men jag och Karin har varit och käkat på stan och nu har hon lektion. Jag väntar på min sista lektion nu, hälsopedagogik, vi ska ha redovisning. Jag har liksom haft en lektion idag och började 9.50 och slutar 15,20. Mitt schema asså. Men jag har varit effektiv på mitt hål, gjort lite naturkunskap, hälsopedagogik, svenska och matte. Så nu kan jag liksom chiiiiiilla ihelgen.
De jobb dirket efter skolan men jag hoppas på en luuuuuuuuuugn fredag. Jag orkar ingen stress. Jag orkar faktiskt inte jobba alls. Hade hellre chillat med de andra tjejerna ikväll och åkt till Göteborg och festat imörn. Sånt är det.
Hepp, nu ska jag  leta efter lite foooooolk.
So long.

Kommentarer
Postat av: Cissi

vem har du i hälsopedagogik? läraren spelar sååå stor roll. min var bäst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback