ooooosch.

Igår var de måndaxklubben och idag är jag bakis. Men jag hade jätteroligt igår så de var de värt.
Gick upp jättetidigt imorse för att sjunga för mamma, jag var nog fortfarande full, men sen var de tillbaka till sängen och sova dirket.
Idag är det jobb, men innan dess så ska vi käka lite och fira mamma lite.
Jag har dock ingen lust med jobbet idag, men efter idag är jag ledig till fredag och de känns bra. Sen drar ju skolan igång, och det känns knäckande. Men sånt är det.

Just det, de var karneval i lördags och vi var ninjor. Förfesten hos Karin, tåget och mellan festen hos Frida var riktigt kul, men plantis var inte alls kul och jag ångrar att jag gick in. Har aldrig kul där så förstår inte varför jag ska in. Men jaja.

Nu är de lite bråttom nu ska jag upp till stan snart.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback