mååndag.

Det är måndag och jag ska snart iväg till skolan, men jag är svintrött och hade hellre stannat hemma och sovit ut idag.
Det var ju som sagt Västerås ihelgen och lördagen va rminst lika kul som fredagen om inte bättre. Vi flummade omkring lite på stan innan vi bestämde oss vart vi skulle gå in. Sen gick vi till ett annat ställe efter det och sen var de donken och sen var de väntan på taxi, så vi var tillbaka vid halv fem och sen var de lite efterfest, iofs var den rätt så seg. Men jaja.
Igår innan vi skulle åka hem så åkte vi till hamnen och tog en glass, det var riktigt mysigt och fint. Det var så himla fint väder hela helgen och vi hade faktiskt ingen större lust att åka hem.
Igår kväll när jag kommit hem kom Björn och vi kollade film och åt lite, bara lite mys.

Idag går jag till tjugo över tre och sen ska jag jobba vid fyra till tio. Jag kommer dö. Och de blir troligen jobb imorgon med. åh.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback