jobb och amy

Hej!
Idag har det varit jobb. Jag var jätteflummig på jobbet och Cintia bara skrattade åt mig. Det blev fel och jag glömde lite saker, men till slut blev allt väl. haha.

Igår var de tungt på jobbet, men Emil var snäll och lagade god mat till mig. Jag var nämligen trött på taco och nachos. Så han gjorde en jättegod pasta åt mig. Sen åkte jag hem och sov, jag var död. Mitt huvud och mina fötter värkte.
Jag och Jessie har planerat lite inför karnevalen, utklädnad och så. Vi kommer vara snyggast. Oj vilken bra utklädnad vi har kommit på. Nu gäller det bara att få de lika snyggt som vi vill, men med lite kreativitet så kommer det bli bra!
Fast vi har både en plan A och B, så det löser sig.

Just det, sen hultan har jag börjat lyssna på Amy Winehouse, hon är rätt bra.

Jaja, nu ska jag kolla lite tv.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

LEVER DU?! har messat flera gånger jue. allt bra? ska vi ta en åktur nån dag eller? ;) i made it! :D puss, saknar dig!! <3

Postat av: Cissi

haha, varsegoo. jag vill med lyssna på Amy, har hört lite, men inte nog. :) allt bra?

2007-08-02 @ 19:29:43
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback