det går bra nu!

Det går bra nu, körskolan alltså. Satt där idag och nötade en stund och faserna gick galant. Gött, jag börjar bli redo för min uppskrivning, som är vääldigt snart. Nu ska jag nog försöka ta mig igenom boken också, om jag orkar.
Allt annat går bra nu med. Igår var jag, Sanna, Karin och Ceccan i Luttra och kollade till lite saker innan bröllopet och det kommer nog gå jättbra. Sen kom Björn och vi myste och kollade tv med mamma.
Ikväll är det jobb och jag börjar sex, lite ork sådär. Hade hellre åkt till Göteborg och festat lite med Jessie och comp. Men jaja, pengar behövs alltid och gött med de nu när skolan börjar och så. Måste börja shoppa lite höstkläder för de är de ont om.
Efter jobbet åker jag nog till Björn och myser lite, hihi.
 
Men nu ska jag chilla lite och göra mig ordning för joooobbet.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback