ååho!

Heeeeej!
Blev inget jobb igår, ringde och sa att de var mycket i skolan. Det är mycket i skolan. Men jag åkte hem till Björn och pluggade, lagade mat och sen åkte vi iväg och bowlade. Det var rätt kul faktiskt, och det gick helt okej :)
Idag skulle jag också jobbat med jagt tyckte de att jobba imorgon och lördag fick duga. Skönt med lite ledigt när man går i skolan och så faktiskt.
Idag har jag beställt en fin höst/vinterjacka för de är behövligt nu. Så får hoppas den kommer i början på nästa vecka :) På lördag ska jag till Göteborg och inhandla lite hööstkläder, det är svinkallt i skolan och behöver lite koftor och så.

Ikväll lagade jag lite mat, som sedan jag, Björn, Johan och Emelie åt. Efter de kollade vi film, lite mystorsdag.
Men de var det.
FETT? haha.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback