så var det måndag igen.

Det var ett tag sedan jag bloggade, men har inte haft tid till det. Men nu så.
I fredags var det mingus och mys med tjejerna, Jess fyllde år så vi firade henne lite. Det blev inte så jättesent utan jag gick hem till Björn och myste lite, vi la oss rätt tidigt för jag skulle upp och jobba i lördags, på Mingus. Det var bara provjobb men det gick jävligt bra, och det ser lovande ut inför sommarn.
Sen på eftermiddagen/kvällen skulle mormor och comp. ha kommit, men deras flyg blev inställt så det skulle komma på söndagen ist (igår alltså) så jag gick förbi Björn och Martins kalas och det blev en del som kom så vi festa till det lite, och sen gick jag till Cicci där tjejerna var fullt igång. Det var en riktigt trevlig kväll, det är kul med oplanerade spontanfester.

Jaja söndagen var inget vidare, jag var jättebakis och trött. Björn kom och vi chillade mest hela dagen. Sen på kvällen ville mamma jag skulle följa med till flygplatsen så vi åkte iväg och hämtade mormor och comp. det var riktigt kul att träffa dem. Vi la oss vid två inatt och när jag vaknade i morse var jag sjuk. Jätteont i magen och feber.
Så idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Men idag fyller Björn år, så ska åka till honom ikväll och mysa lite :)
Men nu är det tv och chill som gäller.

Kommentarer
Postat av: ankan

hoho, laddad inför barca?:)

gå gärna in på myspace imorgon eller på fredag och lyssna på låtarna och give me a comment.
puss änkän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback