2 april.

Det är måndag och loooov. Gött!
Helgen har varit rätt lugn, har chillat med tjejerna och festat lite och träffat Björn, jag har givetvis varit ute i vår vädret också.  Just det, sen lurade mamma mig jättemycket på första april, att hon, Lasse och Viktor skulle till Cypern på fredag. Och jag gick verkligen på det, sen blev jag lite sur för det inte frågat mig om jag ville med. Men sen började alla skratta åt mig och då förstod jag ju att det var första april.
Idag har jag inte gjort så jättemycket. Varit på stan med Emelie, där köpte en väska sen lunchade jag med mamma och Lasse. Sen kom Björn, han hade slutat lite tidigare och så chillade vi hemma hos mig.
Men nu är det träning, och det känns verkligen behövligt. Jag har inte tränat på en vecka ungefär. Jag har laddat med en stor grön sallad. Sallad är verkligen jättegott.
Efter träningen är det avslutning med bandyn på Gondolino, och sen ska jag till farmor och farfar. De har varit i Thailand, och farmor har köpt hem tyg till mig. Så nu ska jag dit och kolla så det är rätt, inte för det är mycket att göra åt om det inte är det. Men iaf, hihi.

Nu är det som sagt träning.
Puss!

Kommentarer
Postat av: ellen

men jennifer, ännu en väska alltså? :)

Postat av: Jennifer

kan aldrig få för många väskor ellen :)

2007-04-03 @ 13:22:34
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback