11 april och körlektion.

Det är onsdag.
Idag hade jag och Emina vår efterlängtade vattengympa. Det gick som på räls och det var rätt okej faktiskt. Adam satt och kollade på, han var imponerad och frågat vart vi lärt oss. Inger var nöjd hon med. Men efter vår vattengympa var jag rätt slö och hade huvudvärk hela dagen. Geografin var dödlig och matten gick väl. Fast geografin är alltid dödlig.
Men lite senare är det min första körlektion som gäller, och lite nervös är jag ju allt. Men det ska väl gå bra. Jag menar, klart det går bra.
Och sen kommer Ceccan och det ska bli trevligt. Vi chillar för lite nu förtiden, men det ska bli ändring på det, för Ceccan är ball. Så vi ska ha lite tv kväll och äta lite mat och så.
Just det, det fina vår vädret är tillbaka. Gött!

Ne, nu ska jag ta en powernap innan kvällen drar igång.
Peace out!

image126

Ceccan ceccan,
hej hej hej!












Kommentarer
Postat av: Marie

tur att jag inte var ute runt den tiden igår ;)

Postat av: Cecilia

haha, jag tycker ni chillar mest hela tiden? haha iaf alltid när du bloggar. :P jag dömde volleyboll med henne idag! massa cecilior... hihi.

2007-04-12 @ 12:50:14
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: jennifer

haha marie jag kan faktiskt ta mig framåt hyffsat säkert ;)

2007-04-13 @ 15:51:30
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Jennifer

cicci: haha ja kanske det, men nu har vi inget i skolan och då var det annorlunda, eller ngt haha! jag skulle också varit med och dömt, men sen kom jag på att jag verkligen inte kan, så då sket jag i det, haha!

2007-04-13 @ 15:52:40
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: ankan

nä men vafan jen! då är vi ju där samtidigt:D bokade precis resa från den 15 till 24:) då tar vi en reedig suparkväll! pöss

2007-04-13 @ 18:52:09
Postat av: ankan

nej men vafan jen! då är vi ju där samtidigt:) jag bokade precis 15-24! då får vi ta en reedig suparkväll! pöss

2007-04-13 @ 18:53:44
URL: http://agneeees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback