12/9

Idag har varit en stressig dag, igår också. Igår pluggade jag jättemkt och sen tränade jag med henning, sen åkte jag hem och åt. Då kom Björn och överraskade mig, precis vad jag behövde (jag saknar honom). Sen tillbaka till pluggandet sen la jag mig. Idag kom jag inte hem förrän sent och vem står inte och väntar på mig utanför mitt hus om inte Sanna, trevlig överraskning. Sanna är jättebra. Men sen var det mest massa plugg som gällde och nu är det nästan avklarat, en del kvar. Okej, låter kanske inte så stressig men att hålla på att plugga är påfrestande och jättetråkigt. Det är en helvetes massa som ska göras denna veckan. Inte nog med det, jag har en svinjobbig hosta och en snorig näsa.




Men nu är det iväg till sanna och mysa med jessie, karin och cicci som gäller, givetvis sanna med men antar att ni förstår det eftersom jag ska dit. Vi ska kolla på bring it on bara för vi kan filmen och verserna typ utantill. Vi vet, vi är balla.

Kommentarer
Postat av: saris

jajjamen, givetvis =)

Postat av: Marie

men berätta om dina drömmar! du säger att du drömmer wacko du med så jag vill veta! :)

2006-09-14 @ 15:25:19
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback