26/10

Jag gillar inte regn, det är kallt och blött.
Det är torsdag, en dag kvar till helg och lov. Jag är jättesnart klar med mitt samhällsarbete och det känns otroligt skönt.
Så de sägs att det ska bli storm, det kan ju vara mysigt att få sitta inne och mysa framför tv, men går strömmen blir det nog mest tråkigt faktiskt. Iofs levande ljus är ju mys och så men nej. Men imorgon ska det ätas jättegod mat och då behövs ingen tv, eller kanske lite, sen på kvällen liksom. Jag har kommit på att jag älskar verkligen att kolla på tv, det gör jag verkligen.
På lördag blir det troligen fest och det känns gött, riktigt gött. Träffa tjejerna som jag aldrig hinner nu förtiden, det är inte bra alls.
Utöver det blir ihelgen riktigt lugn, men lovet blir det lite mer fläng på. Jag och Henning har pratat om att åka hälsa på en vän, vilket vore suveränt. Sen ska jag till Göteborg en dag och leta skor och jacka. Inte jättemycket fläng, men lite.


Ps. Jag är klar med samhällen nu, och det känns fruktansvärt svingött. Ds

Kommentarer
Postat av: saris

Jag ä en sån god människa jennifer ! =) maha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback