24/10

Allt är stressigt och samhäll funkar inget vidare. Det känns lite tungt faktiskt, eftersom jag har 1/3 och jag har kört fast och det ska vara inne på fredag. Men det löser sig, det gör det alltid.
Men det är tisdag och innebandy på schemat, och det känns rätt gött.
Jag och
Sofie bakade äppelpaj med kokos till spanskan idag och jag tror den blir jättebra. Känns ju lite dumt att prova smaka så är det en bit som fattas imorgon när vi kommer med den. Fast det är ju klart att den är god, vi har ju bakat den med kärlek.
Nu ska jag byta om och sen spela innebandy som sagt, och sen blir det att lägga sig. Det tar på krafterna att spela med bönder, Björn och Henning.





Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bakdag, det måste vi börja med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback