myskväll.

Det har som sagt varit myskväll, med Sanna, Karin och Cicci. Cicci och jag åt mat som jag lagat, och det var svingott, vi kollade lite tv, och flummade, och skrattade. Fast mest flummade nog jag, jag var på riktigt flumhumör och dansade lite för tjejerna, krumpdans ni vet. Haha. Sen lottade vi om vem som skulle ge vem julklapp, jag fick Cicci. Cicci kommer få en julklapp hon aldrig kommer att glömma, det kan jag ju säga.
Cicci ska nog med på hultan, det är ett tag kvar, men det går fort (och det var bra gjort, lite internt) Och hultan är bra, och Cicci med.
Vi chillar bra, allihop.

78760-99  


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det gick fort, men det var bra gjort.
vin och godis med en svinbra jennifer

2006-11-22 @ 22:28:26
Postat av: Marie

hahaha, en sån där hatt har jag med (någonstans?)

Postat av: Björn

Aha, nu vet jag varför du var på så bra humör.
Lillördag...

2006-11-23 @ 13:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback