6/11

Jag har sträck läst hela dagen, läste ut min engelska bok idag. Igår läste jag nog omkring 140s och idag lika många. Det var tungt, riktigt tungt. Men nu är det klart och nu ska jag bara skriva lite om boken. Och den var inte så bra, rätt dålig faktiskt. Jaja, nu är det gjort. Skönt.
Ska snart på sånt där mentorsamtal, det känns mest onödigt.
Sen när jag kommer hem blir det att plugga vidare, som sagt skolan är igång igen.
Mamma kom ju hem igår, och hon hade massa bra grejor med sig till mig och Lasse med. Tack.

Skulle tränat idag, men det blev inget. Jag hinner inte, men imorgon då hinner jag.
Först ska jag träffa Jessie, vi ska plugga espanol. Sen ska jag träna, och det ska bli gött. Har varit dåligt med träning de senaste, men skitsamma. Sånt händer.

Kommentarer
Postat av: Saaaris

Alltid donken jenn =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback