30/11

Det är jättemörkt ute och klockan är bara fyra, det känns lite jobbigt. Känns som man aldrig får en glimt av solen, men jaja.
Idag ska jag in till Björn, vi ska laga mat och mysa, sen ska jag sova där. Det blir bra, det är alltid bra.
Nu är det bara fyra prov kvar innan lovet, för igår avklarade jag ett. Det kändes gött, och nu är det bara börja plugga på nytt. Men sen är det lov, och det ska bli svinskönt.
Vi har börjat prata om vår Spanien resa och den ser ut att bli av, vilket är jättebra. Vi är ett svinkul gäng och att få upptäcka Spanien med dem tackar jag inte nej till. Nejnej, men det är långt dit så vi får vänta.
Men det som är på gång nu är julklappshandlandet, jag har köpt en liten bara, men är inte klar på långa vägar. Usch, jag är inte så bra på sånt här. Jag och Karin skulle ut någon dag igen, egentligen borde man nog åka själv för att kunna koncentrera sig för jag och Karin bara flummar omkring och glömmer julklappar men det är inget kul att åka själv. Vi kan om vi vill liksom.
Ne, nu ska jag fixa lite innan jag ska till Björn.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. första gången man kikar in är alltid lite nervöst. men det var fint. bra jennifer. kanske blir fler tillfällen :)

2006-12-01 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback