23/11

Jag har haft jättemkt överskottsenergi denna veckan, det är gött. Jag gillar att flumma, det är gött.
Slutade tidigt idag, så jag vila en stund och sen pluggade jag lite geografi, det kändes rätt ok. Ska kanske läsa lite till sen, men bara kanske.
Börjar halv ett imorgon, har inställd spanska så det blir samhäll och engelska som gäller. Samhäll är absolut det tråkigaste ämnet på schemat, men på fredagar är samhällen slapp, och det är gött.
Sen ska kvällen spenderas med Björn, det blir bra, det var längesen nu. ♥

Jag chillar vidare nu, puss.

Kommentarer
Postat av: Björn in the text mafakka

jo det var ett tag sen nu. SKa bli riktigt gemytligt som du kanske skulle uttryckt det.
saknat dig...

2006-11-24 @ 08:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback