21/11

Hej.
Vi har fått skjuta upp vårt prov vi skulle ha på måndag i historia, det känns gött, för vi skulle aldrig hinna klart med allt vi gör tills på måndag.
När jag kom hem från skolan fick jag och min syster för oss att fixa iordning lite på mitt rum, och för er som sett hur jag bor (gäller både hos mamma och pappa) så gillar jag inte att hänga in kläder i garderoben, utan lägger dem gärna lite varstans istället. Men iaf, jag och min syster möblerade om lite på mitt rum hos mamma, det känns bättre nu. Liksom mer mysigt, men jaja.
Jag ska plugga matte nu, det är verkligen behövligt, sen massa engelska glosor med, sen innebandy, känner dock inte för innebandy. Kanske för att det känns som en små stressig eftermiddag.
Ne, jag har massa att göra nu som sagt, så hejdå.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jennifer. Sofie sa att du kunde fixa designen på bloggen, för jag skulle vilja ha en bild där överst. Du kanske kan förklara lite lättare hur man gör än va det gjorde på supporten?! :P

Postat av: ellen

mitt liv blev så mycket bättre av att historian flyttades. kalas !

2006-11-21 @ 20:50:53
URL: http://nogg.se/frank

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback