28/6

Hej.

Nu ska jag snart sova, klockan är läggdags. För om några timmar ska jag äta på mingus och chilla, flumma och stimma omkring med Stina och Karin, sen kommer Sanna med. Det kommer bli svinbra, som det alltid är. Vi ska planera lite inför lördag oxå, det är ju faktiskt ROBBIE WILLIAMS då, och givetvis Sannas födelsedag, det kommer bli hennes bästa ever! Fast Sanna säger hon ska hångla upp Robbie, men jag säger jag ska, vi kommer få slåss om honom. Fast åt andra sidan har jag ju min snygging, så hon kan la få´n.
Bäst att sova, så tiden går fort. Inte träffat de där flumbarnen på någon vecka, long time no see så att säga.
Men först måste jag sova, då ska jag drömma. Jag älskar att drömma, och jag brukar typ alltid komma ihåg dom oxå. Varje gång jag sover över med Björn börjar jag med att säga "gaah jag drömde så konstigt inatt, vill du höra?" dock låter jag han knappt svara förrän jag är halv vägs in i berättandet. Fast han kommer aldrig ihåg sina mohaha.

(En senare uppdatering)
Jo, jag vaknade, duschade och åkte bussen in till stan. Precis när jag ska gå på bussen börjar det ringa i min mobil, jag kunde inte svara för tillfället, för busschaffören började prata med mig och hörde inte att det var min telefon som ringde. Folk stirrade och jag slet mig därifrån, satte mig i den bakredelen av bussen och svarade, det var Stina, som skulle åka med bussen hon med. Efter några hållplatser går Stina på, det var bra, för jag har inte sett Stina på väldigt länge. Så vi åkte upp till våran äventyrsfyllda stad dör vi mötte Hanna, hon var lite sjuk och trött men jobbade iaf. Men hon var tvungen gå, så vi fortsatte bort mot Lindex där vi skulle möta Karin, hon var sen, 10minuter. Men vi förlät henne och sen skulle Karin prova parfymer. Tanten i affären sprayad som en galning, jag trodde jag skulle gå huvudvärk av alla dofter men tillslut hittade Karin en hon gillade, vi gillade den oxå. Sen var vi hungriga och ville äta, så vi gick iväg mot Mingus. Givetvis blev det en nachotallrik med kyckling utan lök, för Stinas del med, men Karin var lite modig och provade en Wraps med kyckling istället. Go Karin! Det var gott och jättetrevligt. Vi planerade lite inför slutet av sommarn, och för lördag. Det kommer bli ball, både Robbie Williams och när vi kommer hem vill jag lova.  partyparty, jaop.
Sen åkte vi hem, och beslöt oss för att höras lite senare. Sanna kom hem till mig efter hon klippt sig, svinsnyggt blev det. Sen gick vi hem till henne och lyssnade på massa bra låtar vi kunde, så skulle vi sjunga med och det lät inte bra. Men det gör inget, för vi kunde iaf texterna. Sen åt vi mackor sen kom Karin, vi lyssande lite mer på musik. Så satt vi där och sjöng, rätt som det är kommer Sannas mamma in igenom dörren och jag blev jätterädd såg inte någon kom och där satt jag och sjöng, alla började skratta åt mig som höll på att kissa på mig. Hon ville mest säga att  Johan och Björn hade kommit. Dom skulle äta pizza så vi följde med. Inte för vi skulle äta. Sen påvägen ut skuggade vi en bil typ, Johan hade ett par rosa små solglasögon på sig och Björn körde galet. Sanna skrattade så hon höll på att dö, av egentligen ingen anledning, tror jag. Men kul var det iallafall, för då började jag och Karin skratta svinmkt med. Jag gillar att skratta. Sen åkte vi till dooonken, Johan åt glass och jag var otroligt trött. Så dom skjutsade hem oss, jag hade min cykel hos Sanna och cyklade hem fort. Så nu ska jag sova.
Och jag tror jag börjar få en vagel, för det gör svinont i ögat när man blinkar eller rör det typ precis vid ögonfransarna. Tänk om det typ svullnar och jag inte ser Robbie på lördag, det vore rätt knäckande, ledsen glad smiley. Jaja, jag tror inte det ska bli så illa, men tänk.



Harego.
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofie

JAG SAKNAR DIG MED!

Postat av: Sofie

Skrev ju en jättelång kommentar, men vafan, den kom ju inte upp där! FFS! Aja. Bejb --@

2006-06-28 @ 11:25:23
URL: http://maarled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback