19/6

    Hej.

Igår kom jag hem ifrån hultan, det var svinball där och jag mest "hej ta mig tillbaka nu!". Det var jätteroligt och vädret var underbart, dock lite varmt i tältet på morgonen, jag menar tusen grader plus att man sover i en sovsäck, nejtack.
Dag 1, onsdag: Vi kom fram, fick gå svinlångt med för mkt packning för att hitta någonstans att slå upp tältet. Vi hitta ett svinbra ställe och slog upp tältet. Sen var festen igång, jag vandrade bort till Hulda, Jen och Fridas lilla camp där vi satte oss och sjöng våran låt, bekanta oss med grannarna (vi hade en granne, stor som ett hus, alltså typ bodybilder, han gick runt naken hela tiden, sen hade vi en jättebra granne som hette Fredrik oxå), och allmänt hade det svinkul. Många uppskattade våran flagga, dock vem skulle inte göra? den var ball. Det var fest natten lång.
Dag 2, torsdag: Vi vaknade, jag var lite bakis och trodde jag skulle dö i tusen graders värme. Men överlevde, klädde på mig och vandra bort till Hulda och dem igen. Vi beslöt oss för att bada, så vi gjorde det. Sen gick vi till tältet, hämta alkohol och gick ner till badplasten igen, och chillade, pratade massa snusk och sjöng vår låt. Sen började ju banden spela så vi kollade lite sånt, sen fotbollen givetvis, då deckade jag första halvlek, och vaknde till andra. Då deckade Hulda, och när Svergie gjorde mål så började ju givetvis alla hoppa och skrika, hade jag med gjort, men Hulda sov i mitt knä så istället så slängde sig två feta killar på oss, andra beslöt sig gör likadant och det blev en böghög ovanför oss. Sen var vi inne i chilltältet och där dansade vi till my hump, det var porrit må jag säga. Givetvis fest hela natten där med.


Jag och Jessie besökte chilltältet oxå,
inte för vi chillade iaf.

Dag 3, fredag: Vaknade, var svinbakis, trodde jag skulle dö i tusen graders värme, igen. Jag och Jessie beslöt oss för att dra till ica och för en gång skull äta en frukost, vi tog en baguett och yoghurt och en oboy. Sen badade vi igen, tvättade håret lite oså. Det var mest rätt behövligt. Sen tillbaka till tälten, festa festa festa! Sen ner och kolla Pharell, vi träffade Linnea och hennes vän där =) och sen, lyssna noga, TOG VI I PHARELLS HAND. Jaop, så sant som det är sagt. Sen tillbaka till tälten, mer fest. Så skulle jag gå på toa, så hittade jag en PILBÅGE svinsnygg som jag tog, menar det var ju som hittat. Så sprang jag runt och sa "det är robin hooooood jag vill ha" och "ta från de rika och ge till dem fattig" i det syftet menade jag mest ge mig en öl. Sen kolla lite andra. (Jag minns inte vilka band som spelade när). Givetvis, festa hela natten här oxå.



Här bär jag min pilbåge,
man ser den inte, men den finns.
Jag äter oxå riskaka och har en ölis.



Dag 4, lördag:
Vaknde, var bakis, trode jag skulle dö i tusen graders värme, jaop här oxå. Vi badade (alltså det var så varmt så det var typ ett måste) Sen kollade vi I'm from Barcelona, dom var svinmånga på scen och rätt roliga. Sen till tälten, fest fest fest. Och sen liksom mer fest. Vi kollade Kent, Jessie släppade med mig, och vi kollade Lordi, dom var nog minst 2.15cm långa på sen, som en svinlångt jätte MOAH! och sen kollade vi annat och festa mer. Sen mötte vi två killar vid bajamajorna (låter gött va?) dom sa "oh vilken fin ring du har" jag kollar ner och vafan jag har ingen ring då gapar dom "luring" haha, det var kul då. Sen kommer Jessie ut ur bajamajan så säger dom "du har lite jord där", Jessie kollar ner .. "booort gjord" hahaha, jag skrattade massa.


       
Det var svinvarmt, vi stod längst fram på Kent.
        Jessie drog med mig, hon gillar dem svinmkt.


Alla dagar låter ju typ likdana, men det var dom inte riktigt, dom var svinball, hultan take me back.

Dag 5, söndag: Dags att åka hem, såhär bakis hade jag dock aldrig varit. Vi packa ihop tältet, packa ihop allt annat, gick bort mot ica, och inväntade bussen. Men vägen dit, var ett helvete, så varmt och tuuungt. Jaja, vi kom fram, vi kom hem. När jag kommit halvvägs hem kommer Björn där, hjälper mig bära lite. Så Kommer vi hem, och vi är själva hemma, och jag går in i mitt rum tänkte slänga mig i sängen och bara njuta av att den är mjukare än ett liggunderlag. Men så kommer jag in, så är det mörkt, tända ljus och en dikt på sängen. Han är bäst min Björn. =) Sen efter vi myst massor så åkte vi hem till Johan, vi blev bjudna på jättegod mat och svingo efterrätt, Johan fyllde ju faktiskt år. Sen åkte jag hem till Berris och myste lite. Sen var jag trött, han var trött, han skulle upp och jobba och var tvungen sova ska med jobba. Men klockan 12.00.

men för att sammanfatta det hela med nåra ord HULTAN VAR SVINBRA!

78760-6

Harego
Jennifer

Kommentarer
Postat av: sara

HEEEEEEEEEJ AlkisJen ;):D

Postat av: jennifer

givetvis, me like it.

2006-06-26 @ 07:53:54
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback