13/6

Hej.

Det har varit en stressig dag idag, svinvarmt och stressigt. Börja med att gå upp runt halv tio, packade lite osånt, begav mig till skolan runt 11 och sen hade jag mina två lektioner. Åkte hem till Sanna. Jag, Karin och Sanna bakade rabarber paj och gjorde jättemkt vanilj sås, eftersom jag och Sanna gillar det jättemkt, Karin åt glass, vilket är lika gott det. Sen gick vi ut i Sannas trädgård, och hjulade lite, jag vann, jag gjorde snyggaste, det sa iaf Sannas pappa. Jag blev glad, och berömde honom och sa hans gräsmatta var svinsnygg. Sen fick jag en försenad födelsedagspresent, svinbra. En jättestor kaffe kopp, så nu ska vi ha kafferep, och jag har snyggast kopp, MOAH!

Sen var jag tvungen gå hem, för jag skulle fortsätta min packning. För det är ju hultsfred imorgon givetvis. Så jag kom hem, såg att Jessie hade ringt, ringde upp henne och vi begav oss till rimi för att inhandla lite mat till resan. Men sen la vi tillbaka lite och kom på vi lika gärna kunde handla det där i Ica affären utanför. Vi är smartisar. Sen kom jag hem, gick med raska steg till stan för att inhandla en mascara, och sen hem igen. Så nu är det snart färdigpackat, mamma kommer med väskan om 30min, jag ska till pappa och hämta min kamera laddare, för jag ska ta tusen kort på massa snygga killar i bara överkroppar, iofs är Björn snyggaste så får ta på honom ikväll och strunta i dem i på hultsfred, moahaha.
Jag är dock inte helt klar med packande, måste ringa Fia och hämta min sovsäck och mitt liggunderlag, ne usch nu blev det en stressattack igen.
Jag fick precis sms från Linnea, hon är där nu, på hultsfred, det var jättevarmt och jättemkt folk. Ne nu blir det festa i hela femdagar, och sen upp och jobba på måndag, sen är det midsommar, det blir en rackarns massa fest vilket känns svingött.

Nu ska jag till pappa, hämta saker, packa klart, träffa björn, och äta oså.
Harego.
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback