För jag och Karin är bäst.

Okej, såhär ligger det till. Vi var hos Johan igår, som jag skrivit tidigare. Så vi spelade spel, okej jag förlorade, vi spelade jeopardy, och jag kan inte rå för att jag ibland glömmer att säga "vem är/vad är", skit samma iaf, för detta är så mycket bättre. Efter vi spelat, handlat och äppelpajen var i ugnen (som sedan blev svingod) gick vi ut för att spela lite kubb. Jag och Karin mot Johan och Björn givetvis. Jag har spelat mot dom förut, och dom är grymma BÅDA två. Jag blev ägd typ. Men igår nu då, vi spelade lite. Jag och Karin började bra och fortsatte så också. Johan och Björn var inget vidare, och blev inte mycket bättre heller, no offense, men vi ägde er. Efter ungefär tio minuter så hade vi vunnit så stort, ojoj. Johan blev nog lite knäckt, han är inte van vid att förlora. Sen skyllde dem på att "ah men varrå, vi var ju tvunga låta er vinna, va lite snälla. Säg inte att ni inte fattade att vi gjorde oss till?" Mahaaa, vi vann och dom sög. Precis så var det, och Gud vad det kändes bra. Sen hade jag och Karin en liten grej för oss, som gjorde det hela lite roligare. Vi "nöffade" för varje gång vi fick ner en såndär grej. Men egentligen måste man veta historien bakom det hela för att se det roliga, men det tar vi en annan gång. För nu ska jag iväg och möta Karin, vi ska uträtta lite ärenden på stan, och sen iväg till Simsjön. Denna gången ska jag försöka undvika alla hålen, för dom är lite freaky.

Jag återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: :(

:(

2006-07-27 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback