Bara massa nonsens.

Jag tycker lite synd om mig själv just nu, för att jag har lite ont i min mage. Buhu typ. Fast egentligen är det inte det, tänk på barnen i Afrika, som alla alltid säger. Fast det är klart det är synd om dem, var inte så jag menade. Eh, det här leder inte till något, bara massa nonsens.

Just nu är jag jätteuttråkad, men jag hittade en hemsida, där det står massa saker vad våra politker sagt. (Just precis, hur kul har jag då?!)

Göran Persson (S):
"En del har undrat varför jag ständigt tar av mig glasögonen. Det är för att slippa se er..."
"Vi har gjort mycket som har skadat många människor."


Mona Sahlin (S):
"Arbetslösheten drabbar tydligast och hårdast dem som blir utan jobb."

Erik Åsbrink (S):
"I framtiden är jag intresserad av att skaffa mig någon typ av riktigt jobb."

Laila Freivalds (S):
"Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder."



Jag skulle nog också kunna bli politiker för jag är typ lika smart som dem verkar det som. JENNIFER FOR STATSMINISTER, eller?

Kommentarer
Postat av: Sara

Den va braig.. tyckte du?

Postat av: Sara

Jag har vart med martin lite åsså.. imorrn blire bad om vädret blir nice.. för din del då?

2006-07-22 @ 22:03:54
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: Julia

du skriver bra du med !

2006-07-26 @ 12:42:54
URL: http://myfriendandtheink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback