5/7

Igår var svinbra, Jag och Karin var ute och gick och kom på att vi skulle ha picnic. Så vi åkte hem och fixade lite mat och handlade och köpte en en gångs grill och fixade en jättestor och bra filt. Sen kom Sanna så drog vi till plantis och grillade våra kycklingspett, åt vår pasta, sallad, baguetter och allt, det var bra gott det. Sen låg vi där på våran filt, och bara flumma omkring och skrattade som vanligt, som man alltid gör med dem, går inte göra så mycket annat, för i deras sällskap blir man så glaaaaaaaadis. Sen köpte vi massa godis och så kom Stina så åkte vi hem till mig och kollade fotbollen. Jag och Karin hejade på Tyskland och åt godis, Sanna och Stina hejade på Italien och bantade. Men sen vann ju Italien och alla vi blev rätt trötta så dom drog hem och jag somnade med en gång.

Haha, igår, 4th of July, hade min mamma bott i Sverige i 21år, men fortfarande bryter hon massa. Typ som, sov söt Jennifer, eller en tält. Så får man alltid rätta henne och så säger hon "Whatever" och blir lite sur. Haha. Fast det vore inte samma sak om hon kunde prata bra svenska. Hon är snällis min mamma.

Nu kom Stinis, vi ska bada och jobba lite på solbrännan, dock är Stinis redan brun som en pepparkaka, som vanligt :D Stinis är bra.
Tack då doktorn!


Kommentarer
Postat av: jen

och här sitter jag, som ett annat miffo.
you should be happy you, du är ledig på fredag OCKSÅ

2006-07-05 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback