26/7

Det är varmt idag, riktigt varmt. Jag och Karin har varit på badet, vi satt nog aldrig still. Vi badade, och det var lite äckligt för jag mest hoppa på Karin och sa "det flyter omkring bajs i vattnet!" Karin lugn som vanligt "nej Jennifer, det är typ mossa eller gräs", okej det kunde vart bajs, kanske. Men jaja, jag överlevde, eller det märker vi imorgon, jag kanske får värsta utslagen under natten, då stämmer jag jag badet och blir jätterik.
Sen spelade vi massa beach ball idag igen, vi börjar bli grymma, springer omkring som galningar och spelar. Säkert roande att kolla på, menar två tjejer som springer omkring som yra höns, fast vi bjuder på det.
Björn kom en stund i slutet också alltid trevligt. Så jag, Karin och Björn pratade lite om att vi skulle åka någonstans när han har semster, inte utomlands men typ kusten, bara komma bort från Falköping. Det kan vara behövligt. Man får lätt en överdos av Falköping, det blir för mycket av det goda. Eller goda och goda. Jo men egentligen gillar jag ju Falköping, allt bra folk här, de flesta iaf. Sen är väl staden i sig rätt lam, men varrå vi har ju några mysiga caféer, liten affärer, jag menar vi har vero moda, de får vi inte glömma. Fast det kan faktiskt vara bra ibland, så jag ska inte klaga. Bättre än inget, och lindex de har faktiskt blivit bättre, ärligt. Eller så är det så att man blir äldre och mer åt tant-åldern och börjar gilla "såna kläder", ne så är det inte, dom har nog blivit lite hippare helt enkelt. Ja men tillbaka till badet, sen åkte vi därifrån och nu sitter jag här.

Ska duscha och äta lite, sen till Johan. Jag, Johan, Björn, Karin och Sanna ska ha spelkväll, kanske baka något gott oså. Aldrig fel, var längesen jag träffade Johan, han är tokig.

Och nu vidare till dagens ris och ros.
Ris: Blogg.se, bara för allt försvinner när jag skrivit och ska spara, så jag får skriva om. Tackdå.
Ros: Får bli Karin idag igen, hon förgyller mina dagar här på lovet.

Kommentarer
Postat av: Marie

GAH! Jag känner igen "dagens ris"-grejen. Sådär har det blivit för mig skitmånga gånger nu så jag kopierar alltid det jag skriver innan jag publicerar det. Jag menar, palla skriva om när man skrivit ett monsterinlägg? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback