21/7

Jag tror att min mamma vill att jag ska bli fet. Hon kom hem ifrån USA igår och hade med sig hur mycket godis som helst, iofs var det jag som bad henne att köpa med sig det. Det var fruit rolles, tootsie roll, reeses, M&Ms, ja massa gott. Och eftersom jag gillar godis och jag kan inte sluta äta det, kommer jag därmed bli fet.

Ricki Lake, jag hatar Ricki Lake. Massa människor som är otrogna med varandra, hon vill inte hjälpa dem utan bara få ut de smaskiga detaljerna och göra det värre. Ja, eller iaf verkar det så. Men sen är det alltid en och en annan gammal räv som ska fria och ha sig. Störtlöjligt. Sen alltid, då menar jag alltid, så slutar det med att hela publiken ställer sig upp, viftar med händerna och säger "go Ricke, go Ricke.." Ok, andledning att jag tog upp detta var därför att det fanns inget annat på TV imorse, ja förutom TV-shop och Våra bästa år vill säga. TV på förmiddagarna suger.

Ikväll ska jag på bio med Björn. Jag tycker om Björn mest.









Ps. Karin kommer hem imorgon, kulkulcykelhjul. Jag har saknat Karin, för Karin är bra. Det var nog allt för nu, tack då doktorn. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

ska ni på pirates?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback