11/7 och ett par kåta grannar

Igår blev bättre framåt kvällen, Björn kom, vi gick och köpte massa godis som vi sen smällde i oss (jag äter för mkt onyttigt), sen kollade vi tv och myste.
Sen kommer Emelie in från att varit och postat ett brev och det första hon säger "våra grannar har sex, och man hör dom stöna ända ut på gatan". Jag, Björn, Mamma och Em kollade lite på varandra och började springa mot dörren, och sen ut på gatan, där ungefär hälften av Emelies kompisar redan stod och skrattade ljudlöst, för att inte bli upptäckta. Det var sant, man hörde dem, loud and clear. Jag fick bilder, usch usch usch. Men sen började jag skratta och mamma drog in mig igen, det var nog för hade dom hört mig, hade hon skämts jättemkt. Jag som alltid trott han var bög. Jaja, dom skäms inte om vi säger så. Men alltså överdriver inte när jag säger det hördes på typ hela gatan, ja nog om det, kul var det iaf.

Ja, om en timma sitter mamma på planet som ska ta henne till USA, jag hoppas allt går bra. Hade gärna följt med, men jaja. Egentligen hatar jag att flyga, fast när man lyfter kittlar det i magen, och när man landar är det en lättnad, trots att jag gjort det så många ggr jag inte kan räkna de på mina tio fingrar så ber jag alltid till Gud varje gång att jag inte ska störta och dö! Luftgroppar, jag ryser, jag hatar det. Jag blir lika rädd varje gång, så nervös att jag vänder mig till personen som sitter bredvid mig, familjemedlem eller främling, spelar ingen roll, måste få bara prata. Gör inget om han/hon är ifrån Peru och inte fattar svenska, bara jag får prata av mig tills det hela är över. Sen är jag lugn igen.

Tre dagar kvar, sen så.
Efter jobbet tänker jag åka och äta jordgubbar med Karin. Jordgubbar is the shit.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, om DU är onyttig vad är då inte jag? Fast iofs så har jag en nyttighetsperiod och till min förvåning så går det faktiskt bra. Jordgubbar låter gott! '

Have a nice day!

Postat av: Sara

Om han/hon är Peru, frågan är om du pratar svenska jen ;) hihi.. jag vill ha helg, ge mig tack

2006-07-11 @ 16:40:48
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: Sara

Jag vill bara ha helg mest hela tiden så jag slipper jobbaaaaa! BAH! :D

2006-07-11 @ 17:08:44
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: joulz

trevligt att man är uppskattad ^^ . hur hittade du mig då ? :)

2006-07-11 @ 17:29:44
URL: http://myfriendandtheink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback