11/8

18,40 på station, och jag är lite nervös för packning osv. Jag har försökt att inte ta med mig massa kan-vara-bra-att-ha-med-sig saker men yeye. Jag menar kul och gå och bära på tusen ton extra som man egentligen inte behöver men som man tror kan behövas, nej inte så. Fast om det skulle bli så får jag göra lite såhär typ.. på natten smyger jag omkring och packar ner massa grejs som man inte behöver i andras väskor, sen på sista dagen när någon packar upp något som är mitt så ska jag typ säga "Meeen du, det där är ju mina saker, varför har du tagit dem? Få hit!" Okej det är plan A, plan B planerar jag på tåget. Btw, vi ska sova på tåget, åka hela natten. Värsta äventyret ever. Finns bio och grejor, vad mer behövs? Säng, film, godis och roligt folk.
Jag och Jessie ska mötas på Rimi och köpa godis och lite mat till tåget. MUMMA!

Nu ska jag gå och pussa lite på Björn, kommer ju inte få göra det på sex dagar, ledsengladsmiley.


Vi åker ikväll och är framme innan morgonen gryr, för fjällvandringen kommer bli ett jävla äventyr!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag saknar dig!!

Postat av: berra

jag också. :(

2006-08-11 @ 22:01:47
URL: http://bjorngreen.blogg.se
Postat av: [email protected]

gör du så :) haha ! SNOOK ÄGER !

2006-08-23 @ 17:40:00
URL: http://myfriendandtheink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback