ni vet vad jag menar.


kreta 2012.

Jag trivs som fisken i vattnet just nu, vill aldrig att maj månad ska ta slut. Valborg var startskottet för denna månad och det har skapats magi ungefär varje dag sedan dess. Vi har gått efter mottot Carpe Diem hela tiden, framförallt jag och min vapendragare Fredrika. Nästa vecka är skolan slut och de flesta åker hem, så även jag. Och det är inte annat än att det hugger till lite. Nu ska jag göra mig iordning, fixa och greja lite och ikväll är det födelsedagsfest hos Hanna, åh.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Man blir så sjukt jävla glad av dina instagrambilder, statusuppdateringar och blogginlägg (nåja det är inte så frekvent kanske). Känns att du är pepp på livet och man bli lycklig av dig! hoppas du får en fin lördag! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback