hashtag lycklig kille


Eftersom vi bor i Kungshamn men jobbar i Hunnebo så krigar jag och Emelie milen till jobbet och innan vi fick ner våra cyklar fick vi låna några av våra kusiner. Dom var inte av de nyaste laget och då kunde man få cykelhaveri på väg till jobbet.
 
När vi får någon minut över på jobbet eller äter lunch ser vår vy ut såhär och när man varit ute dagen innan jobbet ser vi ut sådär.
 
Och när man cyklar hem så är det ofta väldigt fint, som här till exempel!
 
Och ibland händer det att vi får besök. Senast var Fredrika, fina fina Fredrika! Och dagen därpå kom mamma, Lasse och Kevin. Kevins ena öra vill inte resa sig och det gör honom extra söt.
 
Och ibland är det extra festligt. Som när Simon och Henning bjöd på American BBQ garden party eller som när Julia fyllde år.
 
Och när man går ut på Smögen kan man ta Zita båten över, är det kallt får man vira in sig i filtar och är det bra väder, ja då kan man spatsera hem till Kungshamn tidigt på morgonen.
 
Vissa lediga dagar har man tur, då är det sol och mer än +18. Då är det sola och bada på Fisketången som gäller.
 
Det poseras en del med.
 
 
Ja, lite så ser det ut här. Många av er har nog redan sett de flesta av bilderna på instagram, men men. Nu är det inte många veckor innan jag beger mig tillbaka till Malmö och jag känner mig väldigt pepp på det. Dock ska de njutas till fullo av

Kommentarer
Postat av: Cissi

puss & kärlek och du verkar ha det underbart!!!

Postat av: Sofie

Härligt!! Det var himla kul att se er i Hunnebo :)

2012-07-30 @ 22:53:36
Postat av: Bohuslän är brutalt överskattat

Kungshamn/Smögen har med alla sannolikhet haft sina bästa dagar som semesterort och lever enbart på gamla meriter. Det har inte varit någon riktig sommarvärme där på flera år vilket gör att det numera känns mer attraktivt att vara där på vintern. Synd, med tanke på att det trots allt är många trevliga människor som bor där.

Svar: kungshamn, smögen och hunnebo har fortfarande sina bästa dagar och egenligt min åsikt så är det de bästa stället att spendera sommaren på.
jennifer

2012-08-04 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback