LAUGHING WITH

Jag vet inte vart denna bloggen är på väg alltså. Men jag håller fortfarande på med en film jag vill visa er, jag vill även göra ett "A place I call home II"-inlägg. Det är väl så det kommer bli, ibland dyker det upp en film, en bild eller flera bilder. Det får vara så nu ett tag.. fast.. sen såg jag man kunde göra om små filmsnutttar till gif-filer. HUR KUL? Det kanske får bli min nya grej. Helt loovely och denna får mig bara så glad.


MEN mina vänner, jag har ett problem, eller jag är snarare riktigt irriterad. Jag letar efter fotoalbum, ett roligt och fint (inte svart, inte brunt) inbundet fotoalbum (INTE med spiral). Det kanske inte låter så svårt, men jo. Och helst utan plastfickor då det är 11x11 bilder. Någon som har ett tips? Jag har letat som en galning typ överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback