jodå.

Ikväll vill jag bara till mina tjejer (jodå, alla har lyckats ta sig hem just denna helgen) och zippa på det röda. Tjejer, skicka en mysig hälsning till mig sen? Saknar er så. Eller min syster och Julia som styrt värsta halloween festen, med rökmaskin och spökvandring i gamle smedjan som säkerligen kommer bli helt awesome, den missar jag med. Istället sitter jag själv i min lägenhet, lite deppig och lagom uttråkad. Bara för att högskoleprovet skulle infalla just idag, jodå.
Jag får se fram emot veckan som kommer, då händer det en massa kul.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jennifer! Du är inte ensam. Jag sitter i mitt kök och tentapluggar. Det känns så himla deppigt just nu. Ta tåget hit och gå på nattbio med mig vettja! Det är jag sugen på nu..

(vin i termosmugg ingår)

Postat av: Stinis

vännen då..jag var tråkig och var nykter, tentaplugg här med som gäller. har kört tjejerna till tåget nu. vi saknade dig! förresten, vi måste styra upp något på juldan!! <3

2011-10-29 @ 23:06:10
Postat av: karin

alltid saknad<3

2011-10-31 @ 07:34:38
URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: agnes

Perfekt:D:D:D

2011-10-31 @ 18:03:22
URL: http://agnesalmvarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback