FRAMME!

Okej, nu är vi äntligen framme i USA men det var en helvetes start på resan. Jag, min syster och Anders åkte ner till Göteborg för att hälsa min kusin där det fanns mer trevligt folk på fredagen för att festa lite, det blev inte jättelugnt men läget var ända under kontroll. Eftersom vi skulle ta flygbussen till landvetter 04,20 sa beslöt vi oss för att låsa in vårt bagage på stationen. Inte ett så smart drag, eftersom stationen givetvis var låst nar vi kom dit vid 04,00 och vi hade ingen anning om hur vi skulle få tag i vårt bagage (och smart som jag är, ligger mitt pass inlåst med!). Efter många telefon samtal, tårar, ryckning i dörrar, en väldigt snäll vakt och taxichafför så hann vi precis med flyget!

Nu har vi träffat de mesta av släkten här och det var verkligen ett kärt aterseende ska ni veta. Och det är konstigt hur det kan kännas så normalt att vara här även om det var 6års sen sist.

Men är klockan 5 på morgonen och jag har väldigt svårt med tidomställningen. Vi är nio timmar efter er där hemma och därför kan de bli lite tokigt med utmaningen, tidsmässigt. Men jag kommer hålla igång det!

Vi hörs lite senare.
PUSS,
Jennifer.


Kommentarer
Postat av: karin

jag finns här, säg till om du vill jag ska ringa eller nåt. du är stark!

Postat av: Adam

Tack för i fredags Jenn, kanontrevligt!



Hoppas nu att ni får det bra/fint i veckan och att allt går så bra det bara kan. Tänker på er!

2010-11-21 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback