DAG 06 - Min dag

Okej, idag är det tema min dag, men eftersom vi inte gör så jättemycket på våra dagar här så blir det inte ett jätteroligt inlägg.
Vi bor hos min mormor på hennes åldersdomshem, som är mer som ett hotell. Vi äter frukost, lunch och middag och däremellan blir det lite shopping och pyssel.

Efter frukost gick vi till mormors rum.

Sen gick jag och Emelie till vårt rum, lekte lite med våra nya datorer och åt rice krispies treats.

Sen åt vi igen med mormor och hennes vän Pearl.

Vi skulle ut en sväng.. (det har snöat jättemycket här det senaste dagarna)


..för att åka till Dollar Three där allt kostar $1 för att köpa lite julpynt till min mosters lägenhet.
Vi klädde julgranen och här har ni en liten del av resultatet.

Som sagt, inte den mest spännande dagen, men mysigt har det varit.

imorgon - dag 07 - min bästa vän


Kommentarer
Postat av: jessie

Vilken fin trøja din mormor har :) jag ser mkt jul! gillar det, fortsætt så det gør en varm i hjærtat. PUSS

Postat av: karin

så du har köpt en ny dator. härligt!! miss you like hell

2010-11-25 @ 09:23:55
URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: Marie

ny dator - love it! ser ut som att ni har det himla mysigt. puss på dig!

2010-11-25 @ 17:40:15
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det svenskt tagnentbord på era datorer?

2010-12-01 @ 02:08:55
Postat av: jennifer

sv: ne det är det dessvärre inte.

men vi har ändrat språket på datan från eng till svenska och då blire som ett svensk fastän det inte ser ut så :)

2010-12-01 @ 12:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback