onsdag

Hej!
Jag är tillbaka i Olso efter en underbar helg hos Cissi i Sthlm. Hann träffa Kleva och David också, mysigt :) Nu hoppas jag inte det dröjer allt för länge förrän jag träffar Cissi igen, men det gör det nog inte.

Igår var det middag hos oss. Henning var här över natten och eftersom han fyllt år så firade vi det lite. Vi åt kyckling röra i tortillas som vi hade haft i ugnen en stund, mycket gott!

Idag är det sol och blå himmel i Oslo, och jag tänkte ta en lång promenad,och sen ska jag och Martin laga mat och äntligen kolla Vicky Cristina Barcelona. Dan skulle nog vara med också, en mys onsdag helt enkelt.

Just det! Jag, Lina och Karin ska ner till Göteborg över påsk och boka vår resa! Känns så jävla overkligt men så jävla bra. Det är liksom detta jag har väntat på och nu händer det. Gah!




Kommentarer
Postat av: em

ooj ! resan, cool!

Postat av: agnes

braaaa, vi kör påt! hörs imorgon då babe, hoppas att helgen var bra:)

2009-03-11 @ 16:29:42
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback