fkp!

Hej!
Det är måndag och jag är hemma i Falköping en sväng.
Det var ett tag sedan jag skrev, men som vanligt var helgen helt lovely, de brukar vara så för det mesta nu. Jag gillart!

Jag kom till Falköping igår kväll, då blev det god mat och lite mys med familjen.
Idag hade jag en tid hos tandläkarn, lika bra att passa på när man är hemma en vardag, för det är inte så ofta man är det liksom. Och det gick bra, skönt det!
Idag ska jag på begravning och ikväll är det mys hos CJ med allihopa. PUSS!

Imorgon åker jag tillbaka till Oslo, och då tänkte jag stanna till lite i Göteborg och där kan de bli lite shopping asså.
Men det var allt.

won't you take me where the street lights glow.

Kommentarer
Postat av: agnes

kan du rææækna med:) hihi puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback