längesen..

Det var väldigt längesen jag skrev och så är det ibland!
Det har varit en väldigt mysig men lite stressig vecka och helg. Så idag känns det faktiskt väldigt skönt med söndag och ny vecka imorgon.

I fredags var vi ett himla gött gäng som grillade och drack lite öl i Sofienberg, och igår var det sol och fest på kvällen! Idag var jag med Martin och hans familj i Linns lägenhet och fixade lite, mysigt! Det var för övrigt väldigt längesen jag hade en helg i Oslo så det har varit himla gött faktiskt.

Jag har gjort om i mitt rum idag med, och det har blivit så himla mysigt, jag ångrar nästan att jag inte tagit tag i de tidigare, men bättre sent än aldrig ju. Men nu måste jag gå för jag ska möta Johan som flyttar upp ikväll, och det känns ju helt underbart att ha honom här.




martin är det finaste jag har!

Kommentarer
Postat av: em

fint !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback