onsdag

Det är onsdag och jag har huvudvärk, jag tror det kan vara pga vädret men jag  vet inte riktigt.
Jag har iofs varit lite småsjuk och helt slut de sista, vilket är rätt förståligt med tanke på all fest och fixade innan studenten. Men trots att jag är helt slut är jag lite avundsjuk på tjejerna som är på Hultsfred, dom åkte ner igår och skickade ett sms när de var framme och sa att de var fest (speciellt massa fest inför matchen) och massa folk. Precis så som de ska vara, underbart!

Idag har jag fixat en hel del. Har börjat rensa mina garderober lite och börjat packa lite inför flytten till Oslo på lördag. Jag och Jessie har även fixat mat och andra nödvändiga saker till flytten också. Vi känner oss redo nu, och det ska bli jättekul. Men vi kommer nog hem om två veckor igen, eller när vi fixat egen lägenhet för att hämta lite mer saker, lite möbler och så.

Igår gjorde jag min sista dag på Mingus för ett bra tag och det kändes ok. Det var otroligt lugnt, så de blev mer tid för mig och Emil att prata. Han flyttar ju också, fast till Halmstad nästa vecka.

Ikväll blir de mys och lugnt.
Men nu, nu ska jag försöka få tag i Ceccan. Hon är svår att få tag i ska jag säga er.
Puss, Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Cissi

men snälla söta rar du, kan du inte komma? it would make my fucking weekend. <3

Postat av: julia

ha det så roligt i norge!

2008-06-13 @ 10:30:45
URL: http://julia95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback