lost

Vi tar och skriver lite bloggen här då. En kort update.
Mötet idag gick bra, vi vet dock inte riktigt vad de blir för jobb än. Vi ska på tre visningar imorgon också och den vi kolla på i söndags kan vara lite aktuell ändå. Den var jävligt bra, men lite liten, men ändå :) Hyrevärden ringde idag och ska återkomma imorgon igen. Så vi får se lite.
Vi åker hem på midsommar, vi åker på torsdag eftermiddag så vi är framme i Kungshamn på kvällen. Det känns ändå rätt gött och fira midsommar hemma. Kul att träffa släkten, inte för de var så längesen men ändå, och alla kompisar givetvis.

Jag har nog inte mycket mer att skriva just nu än att jag och Jessie har de bra. Vilka sambos vi är!
Fia är ju här också, det är fullt hus och vi trivs. Och Johan också, men han jobbar mest. Men fullt hus som sagt, gööööött ändå.

Jessie dansar och jag har inget mer att säga nu, så PUSS!

Kommentarer
Postat av: julia

men vilken överraskning, jag trodde inte du skulle komma hem över midsommar! men då ses vi ju imorgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback