book in da box!

Hej!
Det är äntligen fredag, fast denna veckan har gått otroligt fort och den har varit bra dessutom!
I onsdag kom Johan upp på besök för att fixa skattekort och så, sen var det ju som sagt lite middag och öl med jobbet vilket var mysigt! Efter det blev det en öl med Fia. Vi hann med mycket på onsdag, en riktigt bra onsdag. Härligt :)

Igår var de övertid och när vi kom hem var Fia här med ölen. Sen kom Linus, och även torsdagen var riktigt bra och flummig.

Idag blir det nog lite chill med Fiddern och comp. Men först ska jag, Jessie och Linus laga lite mat. Det är så fint väder så ska nog gå ut lite med. Åh, jag är bara så glad just nu!

Jobbet idag var minst sagt flummigt. Jag och Mikaela surfade på trukarna, snackade polska och var inte speciellt insatta i något och sen var fast ändå inte på de mesta. I slutet skapade vi går egen station, och vilket tempo vi höll för att vara fredag. Carro körde brandstadcitysläckers och det var bara grav hela tiden. Nu ska Mikaela och Jossan på semster i 3veckor och det kommer bli tomt. Tråkigt!

Men nu ska jag ta tag lite it.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback