snart sovdags.

Klockan börjar bli mycket och det är snart sovdags, men jag hade tänkt jag skulle hinna blogga lite först.
Dagen har varit lite upp och ner, skolan var jättelugn idag och jag var bara på två lektioner för sen skulle jag på begravning. Begravningen var fin, jobbig men fin. Efter begravnigen har jag mest grejat här hemma, tänkte jag skulle pluggat lite med det blev aldrig av, men det gör inte så mycket. Jag slutar tidigt imorgon så tar det då.

Jag klämde mitt finger i ytterdörren idag, och det gjorde fruktansvärt ont, det gör fruktansvärt ont. Fingret är svullet och pulserar, men det går över. Men som sagt, ont gjorde det!

Träna hade jag tänkt göra idag, men det blev inte heller av. Kanske får ta det imorgon det med. Denna veckan har det varit lite dåligt med träning, skärpning på de.

Jag har nog inte mycket mer att säga.
Som sagt dagen har varit upp och ner.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Här får du en kram!

Postat av: Cissi

hahaha, har du smörat för marie med? jag skulle ju blåsa liksom... haha. du! gissa vem som hörde av sig till mig idag...? (dubbeldejtdubbeldejt!)

2008-02-21 @ 19:49:41
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback