nu blire sälen för hela slanten.

Heej!
Jag är nästan klar med packning inför sälen. Jag är jättetaggad!
Henning och Emelie ringde igår och sa att de var jättemysigt där uppe och att de vankades fest ikväll när jag kommit upp. Åh, det ska bli kul. Fia, Jess och Eve skulle ut med, så naajs!
Så nu blire sälen för hela slanten, och jag kommer hem på söndag igen.

Igår var det ytterliggare en dag på jobbet och jag skrattade jättemycket åt Jockes historier från att han jobbade på ICA, det låter ju säkert inte kul, men vilket folk de finns. Jag skulle ta kassan mitt i en historie och började skratta jättemycket bara för att jag kom och tänka på de han berättat. Kunderna kollade lite, men jag kunde inte låta bli! Haha.
Sen åkte jag till Lager 157 med Jessie och Linus, jag som inte brukar hitta så mycket där hittade massor. Några riktigt snygga levis tshirts, och ett par jeans. Så det var najs och billigt.

Men jag ska fixa lite innan jag åker nu, det är ju alla hjärtansdag imörn och jag tänkte överraska mina kusiner med något! Så det ska fixas nu.

Ha de!
Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback