myshelg!

Vilken myshelg det har varit!
I fredags var det mingus, några öl och massa bra folk. Fast kvar blev bara jag, Karin och Cissi, eller bara och bara, vi hade det otroligt kul! Vi skrattade och skrattade, blev lite djupa men verkligen trevligt!

I lördags var det jobb, och det var otroligt lugnt, men trots detta gick tiden jättesnabbt.
Senare frågade Cissi om hon fick bjuda på pasta carbonara, grekisk sallad och mys. Jag tackade absolut inte nej till det utan åkte över till "the pink house" som hon nu kallade det, och nu förstår jag varför! Det var rosa och fint. Vi kollade lite på titanic och tänkte rensa tårkanalerna, men det slutade med att vi mest analyserade filmen. Mysigt och trevligt var det iaf.

Idag har jag varit i Skövde en sväng, tänkte köpa skor men hittade inte de som jag tänkt mig. Gick in på Åhlens och hittade massa fint, där brukar jag inte hitta så mycket, men idag så.
Sen har jag grejat lite här i huset, här finns det alltid något att göra. Skruva ihop något, eller packa upp något.
Emelie åkte till Sälen idag så jag fick göra det själv, inte riktigt lika kul, men jaja.
Jag har varit och tränat idag också, sen var jag ute och gick med Jessie, en powerwalk. Trevligt!

Men nu ska jag nog lägga mig, jag ska upp och jobba imorgon.
Fast först ska jag nog kolla en film tror jag. Mm så får det bli.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sara D

Lova lek nær jag kommer hem babe ;D

2008-02-10 @ 23:18:34
Postat av: Cissi

tjoho! MYS 100%! i like. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback