had me lost at light speed!

Det är torsdag och imorgon är det fredag och lov!
Det ska bli så fruktansvärt gött. Det blir en del jobb, lördag, måndag och tisdag för att vara exakt. Sen på onsdag åker jag till Sälen med kusinerna och jag längtar verkligen. Ska bli skönt att komma bort, och att det är kusinerna som åker upp är ju lovely. Ska bli kul att hänga lite. I sälen är det all about the family som Henning sa. Och igår fick jag reda på att Fia, Jess och Eve ska upp samtidigt så det blir ju lätt fest där uppe!
Sen måste jag ta tag i projektet, men jag känner ingen panik med det än. Det kommer gå bra, känner det.

Idag ska jag skriva klart min debattartikel och sen ska jag träna. Ska bli gött, riktigt sugen på tränigen.
Imorgon ska jag kanske till Göteborg med Emelie, vi får se lite men något ska vi hitta på iaf. På kvällen får vi se vad som händer, blir antagligen mys med Ceccan eftersom hon åker till Norge på lördagen.

Ne, jag tänker ta tag i't nu.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, det är okej, kommentera så mkt du vill! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback