en spontan och hård helg..

.. och jag har haft svinkul hela tiden!
I fredags var alla otroligt sega efter så mycket övertid som de varit, men när vi fick reda på att det inte var något jobb på lördagen kom alla igång. Så det blev stan och en öl efter jobbet. Och sen ringer Sara och Lina och är fullt igång för fest, jag var inte sen på't utan åkte direkt dit. Det blev Blå och Ratatat! Fruktansvärt spontant men oj vad najs.


Lördagen var lite seg men det blev lunch på stan med Jessie, Karin, Ceccan och Therese. Ett bra häng! Det var tänkt att det skulle bli en lugn lördagkväll men när Frida frågade om vi ville med ut så taggade vi till allihopa och bestämde oss för att en fest till inte kunde skada allt för mycket så att säga. Frida blanda shotar som de inte fanns någon morgondag och det blev jättemycket dans. Återigen, en lyckad kväll!



Igår var det återigen en myssöndag, dom sitter inte helt fel asså. Sen blev det att storstäda o rä o här hemma, och lite packning hann vi med också innan vi somnade.

Idag har jag packat det sista, och jag känner mig verkligen redo för att åka hem. Ska bli riktigt kul faktiskt!
Det var de!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback