sol, fredag och håltimma!

standing by a strength of my own

Så kände jag för att börja idag, gillar de och de passar in nu.
Det är en riktigt solig fredag och jag har håltimma. Jag tog mitt förnuft till fånga och åkte hem för att plugga lite och inte bara sitta i skolan och inte göra något. Håltimmar känns fruktansvärt onödiga men lyckas man göra något effektiv på dem så är de ju bra, och det ska jag ju göra idag. Lite spanska plugg innan lektionerna drar igång igen. Sen ska jag åka förbi mamma på jobbet och fika en snabbis, hon åker till Danmnark ihelgen så ska säga hejdå med.

Ikväll blir de lite jobb fram till nio, och sen ska jag träffa mina tjejer och mysa. Det ser med andra ord att bli en bra fredag, men lite lugnt får de blir för de är jobb imorgon med.
Men imorgon kväll blir de nog lite mys och mat hemma hos mig med tjejerna igen, lite inflyttningsmys hade jag tänkt mig. Fast vi får se hur det blir, mys blir de iaf. Behöver en lugn helg känner jag.

Men som sagt, skulle ju vara lite effektiv.
Ha en braaa fredag, för de tänker jag ha iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback