i got lost in the sounds.

Heej!
Idag har varit en mindre bra dag, jag vaknade med ännu mer ont i halsen och ännu mer förkyld.
Skolan var seg, och på projekttiden blev jag och Emina griniga för de inte riktigt gick som vi ville. Men ääh.
Sen hade jag en lång rast då satt jag och pratade med Ceccan, åh det var jättelängesen vi chillade. Blir alltid så när skolan kommer igång, då är det jämt så mycket. Men ihelgen är de fest både fredag och lördag och då blir de massa häng med tjejerna. Kuuuul!
Jag och Jessie är sugna på att åka till London, torsdag till söndag liksom. Vi ska nog försöka planera in något sånt. Sen får de bli en studentresa till våren. För en dag var alldels för kort att va där. Kanske framåt jul, mysigt med massa julskyltningar och sånt.
Jaja vi får se.
Nu ska jag plugga lite.
Puss
Jennifer


Kommentarer
Postat av: c med S

Jag ska ragg på dig imorn.

2007-09-27 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback