höstlooov!

Heeeej!
Jag är ledig på fredag, så idag är sista dagen i skolan och sen är de höstlöv, loooooovely. På fredag ska jag och Björn åka till Göteborg och kolla lite. Han skulle köpa sista sakerna inför resan, och jag är shopping sugen. Nu är de inte långt kvar, två veckor ungefär och det känns jooobbigt.
Men ihelgen blir de kalas hela lördagen. På lördag eftermiddag ska jag och Björn bowla med min familj och äta lite gott, ochpå kvällen är de fest, Stina har fyllt år så de måste firas!

Igår var de jobb, och i förrgårr. Som jag och Emil har städat och slitet. Hälsovårdsmyndigheten skulle komma idag. Men idag är de löööning, jag älskar löning!

Men nu ska jag göra mig i ordning för skolan. Som sagt,  sista dagen sen looooov, loooovely.

Cause if you're not really here,
then the stars don't even matter.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback