och regnet bara öser ner!

Det regnar jättemycket just nu och det är trökigt.
Vet inte riktigt vad jag ska göra av min dag, plugga lite blir det men vet inte om det blir hemma eller på körskolan. Vill bli av med teorin, för det är otroligt tråkigt. Jaja, det kommer det också. Men sen har jag en jättestoor historia inlämning och det känns ju sådär. Det är mycket prov och grejor nu, men snart är tvåan över och det känns najs.
Idag har jag iallfall fixat passet inför Spanien och kommande resor, och kortet på mig var inte blygt Ceccan, haha. Sen var jag och fikade på stan med pappa och det var gott. Sen var Jessie så snäll och beställde försäkringskort grejs till mig också, för jag fattade ingenting. Och skjuts har hon med fixat, hon är inte illa den där Jessie.
Igår kväll var kul. Jag och min syster hade en såndär kul dag då vi ballade ur totalt och mamma blev jättetrött på oss och vi bara skrattade. Sen kom Björn och fattade inte alls det roliga och jag och Emelie började skratta ännu mer.

image134






Nu ringde Jessie, hon kommer förbi nu. GÖTT!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: ellen

historiainlämningen kommer bli min död >.< usch!

Postat av: CiSSi

ah, TUR att du ångrade dig. annars hade jag inte svarat...... haha, men visst! Henrik kommer! sen är det Leffe, Niklas, Mats, Nenne (men han bor ju här) och Sigge tror jag. haha, dem är ju inte så många. fest på lördag då eller?

2007-05-09 @ 21:43:25
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback