Gött!

Idag är det onsdag och jag har inget att plugga, vilket känns jävligt skönt! Den sitter gött liksom.
Tänkte jag skulle tränat lite idag, men var effektiv på bandyn igår och jag och Karin ska träna hårt och simma imorgon så tror jag tar en vilodag idag och åker till Björn och myser lite. Han hade lite filmer nerladdat och det känns lite som mys och film väder idag ju!
Skulle ha träffat Ceccan idag också, men den jäveln tränar som vanligt. Så vi bestämde en myskväll i Sannas källare ihelgen, givetvis ska Sanna vara med då också, Karin med, och kanske Stina. Det vore riktigt trevligt, för henne chillar man inte med så ofta.
Sen fick jag inbjudan till Hannas 18års fest också. Det blir nog ball, det ska tydligen vara i hennes pappas vandrarhem någonstans, och så är det mat och vin, sen är vi igång. Och det ska bli svinkul, var längesen jag festade med det gänget, så det blir gött!
Glömde nästan, idag på idrotten har vi elevledda lektioner, och Erik och Louise hade avslappning, och gud vad skönt det var. Det var avkoppling det, jag nästan somnade och som sagt, osch va skönt det var :)

Vi säger så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul det med hannas fest :)det vandrarhemmet är jättefint. har inte varit där själv nångång, men pappa säger det :P får väl kolla nån gång...

2007-03-07 @ 19:59:03
Postat av: Sofie

kul det med hannas fest :)det vandrarhemmet är jättefint. har inte varit där själv nångång, men pappa säger det :P får väl kolla nån gång...

2007-03-07 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback